Saturday, September 10, 2011

ရင္ကိုေအးျမရေစသား…..

ေတာင္………ေတာင္…………ေတာင္………

နာရီသံေခ်ာင္း 3 ခ်က္သံႏွင့္အတူ ကၽြန္မ အိပ္ယာကေန အသာ ထ လိုက္ပါတယ္….. ေဘးနားမွာ အိပ္ေပ်ာ္ေနတဲ့ သားၾကီးနဲ႔ သမီးငယ္ကို ေနရာေလးေတြျပင္ေပးရင္း…အသားဖြဖြေလး နမ္းလိုက္ပါတယ္…..

ဖေယာင္းတိုင္ေလးကိုအသာမီးညႈိလိုက္ပါတယ္.… လွ်ပ္စစ္မီး မရွိတဲ့ဒီရပ္ကြက္ေလးမွာေတာ့ ဖေယာင္းတိုင္ဟာ အလင္းပိုင္ရွင္ပါပဲ….

10 ေပေလာက္သာက်ယ္တဲ့ ဒီအခန္းက်ဥ္းေလးက ကၽြန္မတို႔ မိသားစုေလးအတြက္ေတာ့ က်ယ္လို႔ေနပါေသးတယ္………..

မ်က္ႏွာသစ္၊ အက်ီလဲ ကိစၥမ်ားကို တစ္ထိုင္ထဲနဲ႔ ကိစၥၿပီးေစတာမို႔.. ဒီအခန္းက်ဥ္းေလးကုိပဲ ကၽြန္မ ေက်းဇူးတင္ေနမိပါတယ္…..

နံနက္ 3 နာရီခြဲ ဟာ ေစ်းၾကိဳသြားမည့္သူအတြက္ ့ မေစာလြန္းလွပါဘူး…

ကၽြန္မလဲ ဆြဲျခင္းတစ္လံုးနဲ႔ စုရပ္စီကို ေလ်ာက္လာမိေတာ့တယ္……..သိရိမဂၤလာေစ်းက အသစ္ေျပာင္းသြားေတာ့ လိုင္းကားနဲ႔ သိပ္အဆင္မေျပေတာ့ဘူးေလ……အရင္ကဆို DYNA ေတြက မနက္ 2 နာရီခြဲေလာက္ဆို လာေနက်ပါ…… ခုေတာ့ အားလံုးစုၿပီးငွားေတာ့ သက္လဲသက္တာတာေပါ့…

ကၽြန္မကိုအားလံုးက ငဲ့ညွာပါတယ္.. သူမ်ားေတြထက္ ေလ်ာ့ၿပီးယူတယ္ေလ…..

“ မခ်ိဳလာၿပီ”

ကၽြန္မကိုျမင္ေတာ့ ကားစပယ္ယာက လွမ္းေအာ္ပါတယ္..

“ကဲ လူစံုၿပီလား ….စံုရင္ထြက္မယ္ေနာ္……..”

“ေမာင္း …………ဆရာေရ႕”

ကၽြန္မတို႔ ကားေလးက သိရီမဂၤလာေစ်းသစ္ဆီသို႔ ဦးတည္လိုက္ပါေတာ့တယ္…….

************** **********

ဆူညံစြာလႈပ္ရွားသက္၀င္ေနတဲ့ သိရီမဂၤလာေစ်းကေတာ့ ေန႔နဲ႔ညနဲ႔ ခြဲျခားမ၇ေလာက္ေအာင္ လင္းထိန္လို႔ေနပါတယ္….

သူ႔အတန္းနဲ႔သူ အစီအရီရွိေနတဲ့ ေစ်းတန္းၾကီးေတြကလည္း အလကားေပးေနသေယာင္ပါ။………..ကၽြန္မက သစ္သီး၀ယ္ရမွာမို႔ တျခားဘက္ကို ထြက္လာရပါတယ္…..

အရင္းအႏွီးသိပ္မတက္ႏိုင္တာမို႔ ကၽြန္မရဲ႕ ပစၥည္းေလးေတြက ခပ္နညး္နည္းရယ္ပါ။….. ကားက မနက္ 6 နာရီဆို ျပန္ထြက္တာမို႔….ကၽြန္မ ခပ္ျမန္ျမန္ပဲလႈပ္ရွားလိုက္ပါတယ္…

********* ***** *****

“ မခ်ိဳ…………ဘာေတြရခဲ့လဲ…”

မ်က္မွန္းတန္းမိေနက် ေကာင္မေလးက လွမ္းေမးေတာ့ ကၽြန္မလဲ ျပံဳးျပႏႈတ္ဆက္ရင္း……… “ သရက္သီးနဲ႔ နာနတ္သီးပဲရခဲ့တယ္ …. ဒီေန႔ သစ္သီးေတြက ေစ်းႀကီးလို္က္တာဟာ…..ကိုယ္က ရပ္ကြက္ထဲမွာ ေစ်းတင္လို႔မရဘူးေလ…”

“ ဟုတ္တယ္ေနာ္ အမ ”

”ဒါန႔ဲနင္ေရာ …ဘာမွမ၀ယ္ဘူးလား ”

“ကၽြန္မက အေၾကြးလာေပးတာအမရ..ေနာက္ႏွစ္ရက္ေလာက္မွ ထြက္ႏိုင္မယ္ေလ..”

“ေအာ္………ေအးေအး ဒါဆုိ အမသြားေတာ့မယ္ေနာ္…….”

“ဟုတ္ အမ”

ေစ်း၀ယ္တဲ့သူအားလံုးလဲ စံုေရာ.. ကားေလးက သာေကတဆီသို႔ ဦးတည္လိုက္ပါေတာ့တယ္….

************** ******* **********

ကၽြန္မတို႔ကားေလး စုရပ္ေနရာကိုျပန္ေရာက္ေတာ့ မနက္ 6 နာရီခြဲပဲ ရွိပါေသးတယ္… ကၽြန္မရဲ႕ေစ်းဆိုင္ေလးက ကၽြန္မတို႔ လမ္းးထိပ္နားမွာမို႔ ကၽြန္မပစၥည္းေလးေတြကို ဆိုက္ကားနဲ႔သယ္လာလိုက္ပါတယ္…. ပစၥည္းေတြကို လူေစာင့္နဲ႔ခဏထားခဲ့ၿပီး ဆိုင္ခင္းမဲ့ ခံုေလးေတြကိုသယ္ဖို႔ …အိမ္ကိုတစ္ေခါက္ျပန္လိုက္ရပါတယ္….

ကၽြန္မရဲ႕အေမာေျပေလးေတြက ခ်စ္သားနဲ႔သမီးေလးေပါ့… အျပစ္ကင္းစြာအိပ္ေနတဲ့ သားနဲ႔သမီးကို ကၽြန္မ ဂရုဏာသက္စြာၾကည့္လိုက္ပီး….. နာရီေလးကို 7 နာရီခြဲ သံပတ္ေပးထားခဲ့ၿပီး… ဆိုင္ခင္းဖို႔ကိစၥကို လုပ္ေဆာင္လိုက္ရပါတယ္……

အသက္ 8 ႏွစ္သာရွိေသးတဲ့ သားၾကီးက အရြယ္နဲ႔မမွ်ေအာင္သိတတ္ပါတယ္… 7 နာရီခြဲလုိ႔ နာရီသံပတ္သံၾကားရင္ ညီမေလးကိုႏႈိးၿပီး မ်က္ႏွာသစ္ေပး ၊သနပ္ခါးလိမ္းေပးၿပီး အက်ီေလးပါ..လဲေပးရပါတယ္.. သူလဲ ေက်ာင္းသြားဖို႔ျပင္ဆင္ၿပီးမွ ကၽြန္မဆီကိုေရာက္လာရတာပါ…..

နံနက္စာကို ကၽြန္မဆိုင္ေလးမွာဘဲ သားအမိသံုးေယာက္စားေသာက္ၾကၿပီး သားၾကီးကေက်ာင္းသြား သမီးေလးက ကၽြန္မနဲ႔ေန…. ဒီလိုနဲ႔လည္ပတ္လာတာ…အေတာ္ေတာင္ၾကာေပါ့…..

***** ***** ***** ***** *****

ေဟာ…ေျပာရင္းဆိုရင္း… ကေလးေတြေတာင္ေရာက္လာၿပီ…

“ ေမေမ ..မီး ဗိုက္ဆာတယ္..”

“စားရမွာေပါ့သမီးရဲ႕ ….ဒီမွာ . ေမေမ ၀ယ္ထားတယ္ေလ..”

“သား…. မုန္႔စားၿပီးရင္. ေက်ာင္းသြားေတာ့ေနာ္… အိမ္စာေတြၿပီးတယ္မို႔လား”

“ဟုတ္ ..ေမေမ”

“ ဒါဆို သား သြားေတာ့မယ္ေနာ္ …”

“ေအးေအး”သားေလး

“ညီမေလးတာ့တာ …ေမေမးတာ့တာ”

“တာ့တာ”

ေက်ာင္းသို႔တေရြ႕ေရြ႕ ထြက္ခြါသြားတဲ့ သားေလးကိုၾကည့္ရင္း ကၽြန္မရင္ထဲ ပီတိအေပ်ာ္ေလးခပ္ေႏြးေႏြး ေလးစီးဆင္းလို႔သြားပါတယ္...ရင္ခြင္ထဲမွာထုိုင္ေနတဲ့ သမီးေလးေရာ၊ သားေလးေရာက ကၽြန္မရဲ႕အားထားရာေလးေတြပါပဲ။… ဒီသားသမီးေလးေတြေၾကာင့္သာ ကၽြန္မဘ၀ စိုေျပေစခဲ့ရတာမလား………. ကၽြန္မရင္ကိုေအးျမေစခဲ့ရတာ……

ဒီသားသမီးေတြနဲ႔ ကာလအေတာ္ၾကာ ကၽြန္မေနရဦးမွာပါ။ တစ္ႏွစ္ၿပီးတစ္ႏွစ္ေပါ့…. ကေလးေတြလူလားေျမာက္တဲ့အထိ ကၽြန္မဒီလိုပဲ ေနရဦးမွာ.. ကၽြန္မဘယ္ေလာက္ပဲပင္ပန္းပါေစ.. ကၽြန္မသားသမီးေလးေတြက ကၽြန္မရင္ကို ေအးျမေအာင္ေတာ့ စြမ္းေဆာင္ေပးႏိုင္တယ္ေလ..

သူတို႔ေလးေတြ လူလားေျမာက္လာေလ…ကၽြန္မပိုၿပီး ပန္ပန္းေလျဖစ္ရမွာပါ… သားတို႔ရုပ္ရည္..သီတာမည္သား… ဆိုတာအမွန္ပဲေလ… ကၽြန္မအေမာေလးေတြက ကၽြန္မသားနဲ႔သမီးရဲ႕ အနာဂတ္ရည္မွန္းခ်က္ေတြေတာ့ အရာမ၀င္ခဲ့ပါဘူး…. ခု မူလတန္း..အလယ္တန္း…အထက္တန္း…

ေအာ္..တစ္ႏွစ္ၿပီးတစ္ႏွစ္ေပါ့…..

ခုခ်န္မွာ ပင္ပန္းေနတာက ေနာင္တစ္ခ်ိန္ေအးခ်မ္းဖို႔ဆိုတဲ့ ေမွ်ာ္မွန္းခ်က္နဲ႔ ကၽြန္မ အသက္ရွင္ေနရတာ…. ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္နဲ႔ အသက္ရွင္ေနတယ္ဆိုတာ ကၽြန္မကိုေျပာတာ ထင္ပါရဲ႕….. ငါ့သားသမီးေလးေတြ ၾကီးလာရင္….ဆိုၿပီး…ကၽြန္မ အားတင္းၿပီး လုပ္ေဆာင္ေနခဲ့ရတာ…..

ေအာ္……..ကၽြန္မရင္ကို ေအးျမခြင့္ေလးေတာ့………သူတို႔ေလးေတြ… စြမ္းေဆာင္ႏိုင္ပါေစလို႔……………………….

0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More