Friday, September 2, 2011

ပီတိစားရင္ အားရွိပါတယ္ေနာ္

“တီခ်ယ္….တီခ်ယ္…..”

အားရပါးရေခၚသံနဲ႔အတူ အိမ္ေပၚလွမ္းတက္လာတဲ့ ခ်စ္၀ိုင္းတစ္ေယာက္ မ်က္ႏွာမွာ ပ်ားရည္ေလာင္းသလား ထင္ရေလာက္ေအာင္ ခ်ိဳၿပံဳးလုိ႔ေနပါတယ္……..



“ ဟဲ့ …ဟဲ့……… ဘယ္လိုျဖစ္လာတာလဲ…ေျဖးေျဖး….”

“ တီခ်ယ္..သားေလ….သား.. ၿမိဳ႔နယ္ၿပိဳင္ပြဲမွာ ဒုတိယရတယ္…….”

“ ဟယ္….ဟုတ္လား… တီခ်ယ္ ၀မ္းသာလိုက္တာ…” “ ဒါနဲ႔ သားကုိ ဘယ္သူေျပာတာလဲ”

“ဆရာမႀကီးေလ..ခုပဲ လမ္းမွာေတြ႕လာတာ…”

“သား အေမေကာ သိၿပီးပလား ”

“ ဟင့္အင္း…”

“ ေအးေအး…………..သြား…….အိမ္ျပန္လုိက္ဦး………သားအေမ့ကို၀မ္းသာရေအာင္ ေျပာလိုက္ဦးေနာ္..”

“ ဟုတ္ကဲ့ တီခ်ယ္…..ဒါဆို သား ..ျပန္လိုက္ဦးမယ္ေနာ္.”



ကၽြန္မတို႔ စကားေျပာေနတာကို နားေထာင္ေနတဲ့ အေမလဲ ၿပံဳးၿပီး ၾကည့္ေနပါတယ္….



ျခံျပင္ကို လွ်င္ျမန္စြာ ေရာက္သြားတဲ့ (7)တန္းေက်ာင္းသားေလး ခ်စ္၀ိုင္း ကိုၾကည့္ၿပီး…ကၽြန္မရင္ထဲမွာ ေဖာ္မျပတတ္ေလာက္ေအာင္ ၀မ္းသာစြာ ခံစားလိုက္ရပါေတာ့တယ္……..



ပညာေရးနဲ႔စီးပါြးေရး ခ်ိဳ႕တဲ့ရွာတဲ့ ကၽြန္မတို႔ရပ္ကြက္ေလးမွာ ပညာေတာ္ေလးေတြက ရြက္ပုန္းသီးေလးေတြပါ။ ေက်ာင္းကပညာေရးကိုသာ အေလးထားေနရတဲ့ တခိ်ဳ႔ေသာ ကေလးေတြက ပညာကုိ ဒိထက္ပိုလိုခ်င္ၾကပါတယ္…



က်ဴရွင္ဆိုတာကို ေငြေၾကးတက္ႏိုင္သူအနညး္ငယ္သာ တက္ေရာက္ႏိုင္ၾကတာေလ…….. ကၽြန္မလဲ ဒီလိုဘ၀က လြန္ေျမာက္လာသူဆိုေတာ့ ကိုယ့္ပတ္၀န္းက်င္က ကေလးေတြကို စာနာမိပါတယ္……



ဒါ့ေၾကာင့္လဲ အလုပ္တဖက္နဲ႔ ပညာဒါနကုသိုလ္ေလးယူေနခဲ့တာ ခုဆို 3 ႏွစ္ ရွိေနပီေလ.. ေက်ာင္းသားဦးေရက သိပ္ေတာ့မမ်ားေပမယ့္… အတန္းစံုမို႔ … မသိမသာ ပင္ပန္းပါတယ္………..



က်န္းမာေရးမေကာင္းတဲ့ ကၽြန္မကို အေမတို႔က တားပါေသးတယ္..ကၽြန္မလုပ္တဲ့အလုပ္က နားရက္မရွိတဲ့ အလုပ္ျဖစ္ေနတာပဲ ပါပါတယ္..



အလုပ္မွာပင္ပန္းၿပီး ကားစီးရတာ အရမ္းက်ပ္တဲ့ေန႔မ်ိဳးဆုိရင္ ကၽြန္မ အရမ္းကို ပင္ပန္းရပါတယ္.. ကားမွတ္တိုင္နဲ႔ အိမ္ကို မိနစ္ 20 ေလာက္လမ္းေလ်ာက္ရေသးေတာ့…… .ႏြမ္းလ်ေနတဲ့ကၽြန္မဟာ………ေက်ာင္းသားေတြကိုျမင္လိုက္ရရင္…….အေမာေတြေျပရပါတယ္…..



ေပါင္ 90 သာရွိတဲ့ ကၽြန္မဟာ တစ္ကယ္ေတာ့ က်န္းမာေရးလဲ ခ်ိဳ႕တဲ့ပါတယ္. .. ကိုယ့္မိသားစုအျပင္ ခု ေက်ာင္းသားေလးေတြပါ ကၽြန္မကိုပဲ မွီခိုေနၾကရပီဆိုေတာ့.ကၽြန္မကိုယ္ကၽြန္မ မလဲေအာင္ေတာ့ ထိန္းေနရပါတယ္………..



…..ကၽြန္မေက်ာင္းသားေလးေတြ အတန္းထဲမွာ စာရတယ္လို႔ၾကားရရင္ ကၽြန္မ ၀မ္းသာရတာေပါ့ေနာ္… တစ္ႏွစ္ၿပီးလို႔ ဆုေပးပြဲကို သူတို႔မိဘေတြနဲ႔အတူ တက္ေရာက္ရတာကိုလဲ ကၽြန္မ ဂုဏ္ယူမဆံုးပါဘူး………….



ခုခ်ိန္ထိလဲ စာသင္ေနရတံုးပါ………ပင္ပန္းဆဲပါ…. ည 7နာရီကေန 10 နာရီထိ ကၽြန္မရဲ႕စာသင္၀ိုင္းေလးက စာက်က္သံေတြဟာ ကၽြန္မရဲ႕ပီတိေလးေတြပါ……… ဘယ္ေလာက္ပဲ ပင္ပန္းၿပီး ဖ်ားေနပါေစ… ကၽြန္မရဲ႕ပီတိေလးေၾကာင့္ ကၽြန္မအျမဲလန္းဆန္းေနပါတယ္…….



အားေဆး၀ယ္မေသာက္ႏိုင္လို႔ ၀မ္းမနည္းမိပါဘူး…. ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ ပီတိစားရင္ အားရွိလုိ႔ပါ……ေနာ္….



ၾကိဳးစားပါဦးမည္။

1 comments:

တီခ်ယ္ေလးကေတာ္ေတာ့.....တပည့္ေလးေတြလည္းေတာ္တာေပါ့ေနာ္...ဂုဏ္ယူစရာပါ။
အားေဆး၀ယ္မေသာက္ႏိုင္လို႔ ၀မ္းမနည္းမိပါဘူး…. ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ ပီတိစားရင္ အားရွိလုိ႔ပါ……ေနာ္…

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More