Microsoft Word 2007
အေၾကာင္းေလးကို ကၽြန္မ သိသေလာက္၊ လက္လွမ္းမွီသေလာက္ေရး ေရးထားတာပါ... အကယ္လို႔ နားမလည္တာမ်ား၊ မရွင္းတာမ်ား ရွိခဲ့ရင္၊ ဒါမမဟုတ္ ေလ့က်င့္ခန္း လုပ္ေနရင္း တခုခု သိခ်င္တားမ်ား ရွိခဲ့ရင္.. ေကာမက္ေနရာကေန ေမးလို႔ရပါတယ္..
ကၽြန္မ သိသေလာက္ ကိုေတာ့ အတက္ႏိုင္ဆံုး ျပန္လည္ရွင္းျပေပးသြားမွာပါေနာ္...
Microsoft Word 2007
Microsoft Office Word ဆိုရင္ အရင္ Version ေတြတံုးက အကုန္လံုးလိုလိုဟာ အတူတူပါပဲ။
Menu, toolbar, task pane, pop-up, drop-down ေတြပါတာခ်ည္းပါ။
Word 2007 က်ေတာ့ ဒါေတြ ေပ်ာက္သြားၿပီး menu, toolbar ေတြအစား tab ေတြပါတဲ့ Ribbon system ကိုလုပ္ေပးထားပါတယ္။ menu command ေတြအစား command button ေတြကို အစားထိုး အသံုးျပဳထားျခင္းေၾကာင့္၊ အျမင္မွာ ပိုခက္တယ္ ထင္၇ေပမယ့္ တကယ္က ပိုမိုလြယ္ကူစြာ အသံုးျပဳႏိုင္ပါတယ္။ ဘာျဖစ္လုိ႔လဲဆိုေတာ့ user အတြက္ instant preview ၇တာေၾကာင့္ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။
Microsoft Office Word 2007 ကို စတင္ေလ့လာေတာ့မယ္ဆိုရင္ -
1. Start >> All Progaram >> Microsoft Office >> Microsoft Office Word 2007 ကို Click လုပ္ပါ။
Read and View Documents
Word ဖိုင္ပြင့္လာရင္ Window ေအာက္ေျခက Stauts bar ေပၚက item ေတြကို ေလ့လာၾကည့္ ရေအာင္။ ဘယ္ဘက္အစြန္မွာ ရွိတဲ့ Page 1 of 1 ဟာ document တစ္ခုရဲ႕ page 1 ကိ ုဆိုလုိပါတယ္။ words: 150 က document မွာပါတဲ့ word အေရအတြက္ပါ။ တကယ္လုိ႔ document က အေပၚက စာေၾကာင္းကို select လုပ္ထားမယ္ဆိုရင္ Status bar မွာ Words: 4/150 လုိ႔ေပၚေနပါမည္။
ညာဘက္ ဆက္သြားရင္ View button ေတြကို ေတြ႕ရပါမယ္။ Document တစ္ခုကို full screen view နဲ႔ ၾကည့္ခ်င္ရင္ View >> Full Screen Reading ကို click လုပ္ပါ။ ေနာက္တစ္နည္းက Status bar ေပၚမွာရွိတဲ့ full Screen Reading button ကို Click လုပ္ရင္လညး္ ရပါတယ္။
Full Screen view ေပၚလာရင္ window ညာဘက္ျခမ္းက View Option >> Show Two Pages ကို Click လုပ္တာနဲ႔ document ကို ႏွစ္မ်က္ႏွာတြဲ ပံုစံနဲ႔ display လုပ္ျပတာ ေတြ႔ရပါမယ္။ Full Screen View ကို Close လုပ္ခ်င္ရင္ Close button ကို Click လုပ္ပါ။ Normal view ကို ျပန္ေရာက္လာပါမယ္။
Customizing the Quick Access Toolbar
Quick Access Toolbar ဟာ user ကိုယ္ပိုင္ toolbar တစ္ခုအျဖစ္ အသံုးျပဳႏိုင္ၿပီး၊ Word document window မွာရွိတဲ့ Microsoft Office Button ရဲ႕ ညာဘက္က Customize Quick Access Toolbar ကို Click လုပ္ပါ။ dropdown menu ေပၚလာရင္ New, Open, Save အစရိွသည္တုိ႔ကို Click လုပ္တာနဲ႔ Quick Access Toolbar မွာ အဲဒီ command button ေတြေပၚေနတာ ေတြ႕ရပါမည္။ ဒီ button ေတြဟာ currently display ျဖစ္ေနတဲ့ tab က command ေတြနဲ႔ မဆိုင္ပါဘူး၊ သီးသန္႔ အသံုးျပဳလို႔ ရပါတယ္။
ေနာက္ထပ္ command ေတြကို add လုပ္ခ်င္၇င္ More Commands ကို click လုပ္ပါ။ Word Options diaglog box ေပၚလာရင္ Customize ကို click လုပ္ၿပီး Choose commands from ေအာက္က All commands ကို Select လုပ္ပါမယ္။ Auto Format Now command ကို select လုပ္ၿပီး Add >> button ကို Click လုပ္ပါ။ Auto Format Now command က right pane ထဲ ေရာက္လာပါၿပီ။ OK ကို Click လုပ္ပါ။
ဒါဆိုရင္ Quick Access Toolbar မွာ AutoFormat button ေရာက္လာတာ ေတြ႕ရပါမည္။
The Microsoft Office Button
Office Button ထဲတြင္ မ်ားလွစြာေသာ လုပ္ငန္းေဆာင္တာမ်ားရွိေပသည္။
New, Open, Save, Save As, Print , Send, Close စသည္ျဖင့္ စံုလွေပသည္။
File မ်ားကို အသစ္ေတာင္းျခင္း (New)၊ ဖြင့္ျခင္း (open) ၊ သိမ္းျခင္း (Save)၊ ဖိုင္ေနာက္တစ္ခုျဖင့္ သိမ္းျခင္း (Save as)၊ Print ထုတ္ျခင္းႏွင့္ document ကို ပိတ္ျခင္း တို႔ျဖစ္သည္။
ကဲ..
ဒီေန႔ေတာ့ ဒီေလာက္ပဲေပါ့ေနာ္..
ေနာက္ရက္ေတြမွာ အပိုင္းေလးေတြ ခြဲၿပီး တင္ေပးသြားမွာပါ
အားလံုးအဆင္ေျပၾကပါေစ...
0 comments:
Post a Comment